Az Infinety több mint 30, elismert, minőségi tartalmat szolgáltató portálon biztosítja a hirdetők által keresett legfontosabb hirdetési megoldások széles körét. A komplex hirdetési megoldásokat az Infinety egyedi igények mentén, reális áron, a hirdetők számára a profitabilitást biztosító ár/érték arányon nyújtja.
Az alábbiakban a leggyakrabban használt online hirdetési megoldásokat mutatjuk be, közérthető módon, minden esetben illusztrációval segítve a tájékozódást.
1. Banner
A legelterjedtebb hirdetési forma az interneten, amely a display hirdetések csoportjába tartozik. Más néven reklámszalag vagy reklámhirdetésként szokták emlegetni.
A tartalomszolgáltatóink weblapjain reklámcélból kialakított és fenntartott felületeken helyezhetőek el, sztenderdizált méretekben. Ezen hirdetésekre kattintva a hirdető weboldalára jut az internetező.
Leaderboard (728x90-120)
Normal (468x60-180)
Billboard (250x250, 300x250, 330x247)
Képes ajánló (álló, fekvő)
Skyscraper (160x600)
2. Branded content
Adott tematikához kapcsolódó, „élő” szerkesztett tartalom, amelyet hirdetői igényekre szabunk. A szponzori jelenlét mellé támogató megjelenést biztosítunk, amelyek garantálják a látogatói forgalmat.
A branded content hirdetési és kommunikációs megoldás egy tudatosan, az adott márkaérték erősítése céljából felépített témaközpont. Az adott márka kommunikációs céljait „tartalomba csomagolt üzenetként” juttatjuk érvényre.
3. Hírlevél (eDM)
A felhasználó e-mail postafiókjába juttatott személyre szabott hirdetési üzenet, amely fogadásához előzetesen hozzájárult (regisztráció). Általában maximum fél képernyőoldali szöveges és képi elemeket tartalmazó, cselekvésre ösztönző levél. Költséghatékonysága miatt leggyakrabban kis- és középvállalkozások szokták alkalmazni vevőszerzésre.
A hírlevelek kiküldéséhez a célcsoport meghatározása különböző szűrők (filterek) segítségével történik. Tipikus szűrők a nem, kor és lakóhely, amelyek használatával biztosítjuk, hogy a hirdetéseket ténylegesen azok kapják, akik az adott hirdetői termék, vagy szolgáltatás célcsoportjába tartoznak.
4. Szöveges link
Olyan hirdetés, amely kizárólag szöveget és hivatkozást tartalmaz. Rövid és figyelemfelkeltő üzenet, amely kattintásra a hirdető oldalára irányítja a látogatót.
Elkészítése egyszerű és olcsó, éppen ezért többféle szöveggel is tesztelhető a hatékonysága. ltalában hírek, cikkek között jelenik meg, éppen ezért a legkevésbé tolakodó hirdetési formátum. Mivel tartalomnak tűnik, ezért a felhasználók hajlamosabbak a cikkek részének tekinteni és elolvasni, lekattintani.
Hirdetési megoldásaink részletes leírása letölthető weboldalunkról.