Infinety-portfólió - hirdetési megoldások, I. rész

Az Infinety több mint 30, elismert, minőségi tartalmat szolgáltató portálon biztosítja a hirdetők által keresett legfontosabb hirdetési  megoldások széles körét. A komplex hirdetési megoldásokat az Infinety egyedi igények mentén, reális áron, a hirdetők számára a profitabilitást biztosító ár/érték arányon nyújtja.

Az alábbiakban a leggyakrabban használt online hirdetési megoldásokat mutatjuk be, közérthető módon, minden esetben illusztrációval segítve a tájékozódást.


1. Banner

A legelterjedtebb hirdetési forma az interneten, amely a display hirdetések csoportjába tartozik. Más néven reklámszalag vagy reklámhirdetésként szokták emlegetni.

A tartalomszolgáltatóink weblapjain reklámcélból kialakított és fenntartott felületeken helyezhetőek el, sztenderdizált méretekben. Ezen hirdetésekre kattintva a hirdető weboldalára jut az internetező.

Leaderboard (728x90-120)
Normal (468x60-180)
Billboard (250x250, 300x250, 330x247)
Képes ajánló (álló, fekvő)
Skyscraper (160x600)

2. Branded content

Adott tematikához kapcsolódó, „élő” szerkesztett tartalom, amelyet hirdetői igényekre szabunk. A szponzori jelenlét mellé támogató megjelenést biztosítunk, amelyek garantálják a látogatói forgalmat. 

A branded content hirdetési és kommunikációs megoldás egy tudatosan, az adott márkaérték erősítése céljából felépített témaközpont.  Az adott márka kommunikációs céljait „tartalomba csomagolt üzenetként” juttatjuk érvényre.


3. Hírlevél (eDM)

A felhasználó e-mail postafiókjába juttatott személyre szabott hirdetési üzenet, amely fogadásához előzetesen hozzájárult (regisztráció). Általában maximum fél képernyőoldali szöveges és képi elemeket tartalmazó, cselekvésre ösztönző levél. Költséghatékonysága miatt leggyakrabban kis- és középvállalkozások szokták alkalmazni vevőszerzésre.

A hírlevelek kiküldéséhez a célcsoport meghatározása különböző szűrők (filterek) segítségével történik. Tipikus szűrők a nem, kor és lakóhely, amelyek használatával biztosítjuk, hogy a hirdetéseket ténylegesen azok kapják, akik az adott hirdetői termék, vagy szolgáltatás célcsoportjába tartoznak.

4. Szöveges link

Olyan hirdetés, amely kizárólag szöveget és hivatkozást tartalmaz. Rövid és figyelemfelkeltő üzenet, amely kattintásra a hirdető oldalára irányítja a látogatót.

Elkészítése egyszerű és olcsó, éppen ezért többféle szöveggel is tesztelhető a hatékonysága. ltalában hírek, cikkek között jelenik meg, éppen ezért a legkevésbé tolakodó hirdetési formátum. Mivel tartalomnak tűnik, ezért a felhasználók hajlamosabbak a cikkek részének tekinteni és elolvasni, lekattintani.

Hirdetési megoldásaink részletes leírása letölthető weboldalunkról.