A marketing szakma objektív hírforrásaként a Marketing és Média az egyik legnagyobb múltú szakmai lap.
A nyomtatott lap megújuló internetes kiadása, az mmonline.hu állandó tájékozódási pontként szolgál a szakma számára.
A Marketing és Médiát valóban a média, marketing és kommunikációs szakma látogatja: az olvasók között nagy számban találhatók, marketing- és kommunikációs vezetők, médiaügynökségi kollégák, vállalati döntéshozók és kreatívok. A lap olvasói komoly vásárlóerővel bírnak, aktív életet élnek, átlag feletti jövedelemmel rendelkeznek és gyakran prémium minőségű termékeket, szolgáltatásokat keresnek.
Az mmonline.hu tartalmi struktúrájának részei a Hírek, Cikkek, Eseménynaptár, Mutimédiatár, Aggregált tartalmak (általános üzleti és angol nyelvű, elsősorban kommunikációs szakmai hírek), Állás rovatok. A megújuló weboldal napi hírlevéllel, és hírfigyelő szolgáltatással is tájkoztatja olvasóit a legfontosabb szakmai hírekről.
Az Infinety és a Marketing és Média szakmai együttműködése keretében 2010. szeptemberétől az Infinety végzi a patináns szaklap médiaértékesítési és online stratégiai tanácsadási feladatait.
Az mmonline.hu az Infinety portfólió havonta több mint 800 ezer egyedi látogatót* elérő Hírek csomagjának része.
További információ, látogatottsági adatok és médiaajánlat weboldalunkról letölthető.
*Forrás: Szonda Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, 2010-03 (15+ belföldi közönség)