Szponzorált témaközpont - Teva Valeriana esettanulmány

Infinety Content for Brand divíziója a Teva gyógyszergyár Valeriana márkája kommunikációs céljai elősegítése érdekében egy összetett hirdetési megoldással jelentkezett.

A célcsoport elérése és az új termék bevezetése érdekében egy branded content megoldás keretében integráltuk a szponzoráció, a pr és a széles körű display megjelenések lehetőségeit, előnyeit.



Branded Content:

Hirdetési és kommunikációs megoldás, amely tudatosan, az adott márkaérték erősítése céljából felépített témaközpont. Az adott márka kommunikációs céljait „tartalomba csomagolt üzenetként” juttatjuk érvényre.

A tematikához kapcsolódó „élő” szerkesztett tartalom, amelyet hirdetői igényekre szabunk. A szponzori jelenlét mellé intenzív támogatói megjelenést biztosítunk, amelyek garantálják a célcsoport elérését, a szükséges látogatói forgalmat.



Az Infinety integrált, branded content megoldása során használt eszközök:

- brandingelt témaközpont

- egyedi, saját tartalom  és alrovat

- garantált látogatószám

- Infinety portfólión célcsoport szerint széles körű és intenzív promóció

A kreatív feladatokban a Mediatorgroup reklámügynökséggel, a médiafeladatok végrehajtásában pedig az Intermedia Group és PGM médiaügynökségekkel dolgoztunk együtt.

További információ elérhető kollégáinknál a sales@infinety.hu címen.