Infinety Content for Brand divíziója a Teva gyógyszergyár Valeriana márkája kommunikációs céljai elősegítése érdekében egy összetett hirdetési megoldással jelentkezett.
A célcsoport elérése és az új termék bevezetése érdekében egy branded content megoldás keretében integráltuk a szponzoráció, a pr és a széles körű display megjelenések lehetőségeit, előnyeit.
A célcsoport elérése és az új termék bevezetése érdekében egy branded content megoldás keretében integráltuk a szponzoráció, a pr és a széles körű display megjelenések lehetőségeit, előnyeit.
Branded Content:
Hirdetési és kommunikációs megoldás, amely tudatosan, az adott márkaérték erősítése céljából felépített témaközpont. Az adott márka kommunikációs céljait „tartalomba csomagolt üzenetként” juttatjuk érvényre.
A tematikához kapcsolódó „élő” szerkesztett tartalom, amelyet hirdetői igényekre szabunk. A szponzori jelenlét mellé intenzív támogatói megjelenést biztosítunk, amelyek garantálják a célcsoport elérését, a szükséges látogatói forgalmat.
Hirdetési és kommunikációs megoldás, amely tudatosan, az adott márkaérték erősítése céljából felépített témaközpont. Az adott márka kommunikációs céljait „tartalomba csomagolt üzenetként” juttatjuk érvényre.
A tematikához kapcsolódó „élő” szerkesztett tartalom, amelyet hirdetői igényekre szabunk. A szponzori jelenlét mellé intenzív támogatói megjelenést biztosítunk, amelyek garantálják a célcsoport elérését, a szükséges látogatói forgalmat.
Az Infinety integrált, branded content megoldása során használt eszközök:
- brandingelt témaközpont
- egyedi, saját tartalom és alrovat
- garantált látogatószám
- Infinety portfólión célcsoport szerint széles körű és intenzív promóció
A kreatív feladatokban a Mediatorgroup reklámügynökséggel, a médiafeladatok végrehajtásában pedig az Intermedia Group és PGM médiaügynökségekkel dolgoztunk együtt.
További információ elérhető kollégáinknál a sales@infinety.hu címen.