Földrajzi alapú targetálás


Allianz Direct geotargeting kampány futott az Infinety portfólión. A kampány ideje alatt hetente más-más országrészben kínálta akciósan a casco kötési lehetőséget az Allianz Direkt.

Ügyfél: Allianz Direct
Kampány: Casco kampány
Cél: A kedvezményes Casco kötési lehetőségek bemutatása
Célcsoport: 23-59, autóval rendelkező férfiak

A geotargeting miatt a kampány az adott héten azoknak a felhasználóknak jelent meg, akik az akciós területről interneteztek. Megyei szinten történt a szűrés, így csak azokat az embereket érte el az Allianz, akiket kitűzött célcsoportjaként.

A kampány eredményeképpen jelentős % -ban javultak a hatékonysági mutatók az előző hónaphoz képest, bizonyítva a célzott online kommunikáció hatékonyságát.

Amennyiben további információra lenne szüksége, úgy kollégáink az alábbi elérhetőségen állnak szíves rendelkezésére: sales@infinety.hu.