Az Intersport vásárlás ösztönző céllal földrajzi targetálási metódussal célzott kommunikációt folytatott az Infinetynél.
2011 nyár elején az Intersport kedvezményes hétvégét tartott, melynek
reklámozását egy gyors, de nagy volumenű online kampánnyal kívánta
megoldani.
Ügyfél: Intersport
Kampány: ÁFA-mentes hétvége kampány
Cél: Akció ismertetése
Az Infinety portfólió széles elérése és Magyarország legnagyobb portáljainak oldalletöltés számával vetekedő teljesítménye kiváló médium volt ennek a célnak a biztos elérésére. Az okosan kidolgozott kreatívok több napon keresztül jelentek meg az Infinety valamennyi oldalán, nagy érdeklődést biztosítva az akciónak.
Kampány: ÁFA-mentes hétvége kampány
Cél: Akció ismertetése
Az Infinety portfólió széles elérése és Magyarország legnagyobb portáljainak oldalletöltés számával vetekedő teljesítménye kiváló médium volt ennek a célnak a biztos elérésére. Az okosan kidolgozott kreatívok több napon keresztül jelentek meg az Infinety valamennyi oldalán, nagy érdeklődést biztosítva az akciónak.
Ráadásul, az Infinety geotargeting megoldása is fontos pillér volt a minél pontosabb célzás érdekében, így csak azokban a megyékben jelentek meg a hirdetések, ahol található Intersport áruház. A kampány eredményességét jól mutatja, hogy átkattintási aránya jóval az átlagos értékek felett volt, annak ellenére, hogy hagyományos display megjelenések voltak csak felhasználva.
Amennyiben további információra lenne szüksége, úgy kollégáink az alábbi elérhetőségen állnak szíves rendelkezésére: sales@infinety.hu.