Az Infinety kiegyensúlyozott elérést nyújtó portfóliója egyaránt jól szegmentálható célcsoport és téma szerint is. Havonta 3 millió* egyedi látogatót, a hazai internetezők 63%*-át elérő portfóliónk a legkülönfélébb tematikák köré szerveződnek.
Portfóliónk jelenleg több mint 160 minőségi tartalmat szolgáltató weboldalból áll. Az Infinety tematikák szerint kialakított csomagjai jól körülhatárolható érdeklődési köröket és fogyasztói preferenciákat tükröznek.
A célcsoport és tematikus csomagok közönsége az 940 ezer havi egyedi látogatót meghaladótól a 2,53 millió havi egyedi látogatóig terjed.
A portfólió piacvezető szolgáltatások által fémjelzett élmezőnye és a niche tartalmakból felépülő long tail egyaránt nyújtja a főbb tervezési célcsoportok szerint affinis, azaz célzottan elérhető közönségeket.
Célcsoport és tematika szerint szegmentált hirdetési csomagok* (havi egyedi látogató, UV)
- Fiatalok, szórakozás csomag - 2 042 324 fő
- Hírek, információk csomag - 2 534 937 fő
- Férfi, Sport, IT csomag - 2 130 216 fő
- Kultúra, Gasztro, Életmód csomag - 1 535 790 fő
- Női, Baba, Főbevásárló csomag - 2 391 211 fő
- Üzleti, Gazdasági csomag - 1 415 516 fő
- Utazás csomag - 1 271 611 fő
- Egészség, Életmód csomag - 939 939 fő
A médiatervek megszokott szereplőinek elérésén túl további 100 ezer vagy akár 1,3 millió egyedi látogatóból álló exkluzív közönség érhető el.
További információ elérhető kollégáinknál a sales@infinety.hu címen.
*Forrás: Gemius SA 2014