Jelentős többletelérés - 3 millió egyedi látogató

Az Infinety kiegyensúlyozott elérést nyújtó portfóliója egyaránt jól szegmentálható célcsoport és téma szerint is. Havonta 3 millió* egyedi látogatót, a hazai internetezők 63%*-át elérő portfóliónk a legkülönfélébb tematikák köré szerveződnek.

Portfóliónk jelenleg több mint 160 minőségi tartalmat szolgáltató weboldalból áll. Az Infinety tematikák szerint kialakított csomagjai jól körülhatárolható érdeklődési köröket és fogyasztói preferenciákat tükröznek.


A célcsoport és tematikus csomagok közönsége az 940 ezer havi egyedi látogatót meghaladótól a 2,53 millió havi egyedi látogatóig terjed.


A portfólió piacvezető szolgáltatások által fémjelzett élmezőnye és a niche tartalmakból felépülő long tail egyaránt nyújtja a főbb tervezési célcsoportok szerint affinis, azaz célzottan elérhető közönségeket.

Célcsoport és tematika szerint szegmentált hirdetési csomagok* (havi egyedi látogató, UV)
  • Fiatalok, szórakozás csomag - 2 042 324 fő
  • Hírek, információk csomag - 2 534 937 fő
  • Férfi, Sport, IT csomag - 2 130 216 fő
  • Kultúra, Gasztro, Életmód csomag - 1 535 790 fő
  • Női, Baba, Főbevásárló csomag - 2 391 211 fő
  • Üzleti, Gazdasági csomag - 1 415 516 fő
  • Utazás csomag - 1 271 611 fő
  • Egészség, Életmód csomag - 939 939 fő

A kizárólag minőségi tematikus szolgáltatásokat nyújtó médiapartnereink:


A médiatervek megszokott szereplőinek elérésén túl további 100 ezer vagy akár 1,3 millió egyedi látogatóból álló exkluzív közönség érhető el.

További információ elérhető kollégáinknál a sales@infinety.hu címen.

*Forrás: Gemius SA 2014