Célcsoport alapú kampányvásárlás

Az Infinety elsőként a hazai online piacon bevezette a célcsoport alapú kampány vásárlási technológia és metodika alkalmazását, abból a célból, hogy az online kampányok eredményessége mérhetőbbé, költséghatékonyabbá és más médiummal összehasonlíthatóbbá válhasson. Az Infinety ezáltal értékesebb terméket biztosít az ügyfelei számára.

A célcsoport alapú kampányvásárlás során a hirdető csak az általa meghatározott és elvárt célcsoporthoz tartozó valós felhasználóknak, real usereknek (RU) megjelent impression-öket (AV) fizeti ki. A hirdető kizárólag a célcsoportjához tartozó megjelenés (AV), elért célcsoport szám (RU) vagy elért célcsoport elérés (Reach%) után fizet. A kampány végén összeállított elemzésben vizsgálhatóvá válik a kampány során elért real userek száma, a célcsoport elért százaléka, az általuk látott impression mennyiség, frequency (gyakoriság) valamint a célzott és nem célzott AV-k hatékonysága.

Az új módszerrel az Infinety hirdető Partnerei számára biztosítja az
  • Értékesebb RU és AV elérését 
  • Költséghatékonyságot, azaz  a hirdetőnek nem kell a meddő-szórást kifizetnie
  • Összehasonlíthatóságot más médiatípusokkal

Ezáltal az ügynökség, ügyfél és média tulajdonos céljai egy irányba mutatnak, szemben a hagyományos értékesítési modellel, ahol a média tulajdonosnak csak az inventory minél kevesebb biztosítása a volt célja.

Az Infinety által bevezetett vásárlási modell a legnagyobb hirdetők és médiaügynökségek által kipróbált és gyakorta használt médiatervezési, célzási, vásárlási módszertanná vált.

Kérdései esetén a sales@infinety.hu címen állunk szíves rendelkezésére.