Infinety-portfólió: hirdetési megoldások, II. rész

Az Infinety több mint 30, elismert, minőségi tartalmat szolgáltató portálon biztosítja a hirdetők által keresett legfontosabb hirdetési  megoldások széles körét. A komplex hirdetési megoldásokat az Infinety egyedi igények mentén, reális áron, a hirdetők számára a profitabilitást biztosító ár/érték arányon nyújtja

Sorozatunkban a leggyakrabban használt online hirdetési megoldásokat mutatjuk be, közérthető módon, minden esetben illusztrációval segítve a tájékozódást (első rész).



1. Interstitial


A bannerhez hasonlóan a display hirdetések csoportjába tartozó megjelenési forma. Interstitialnak nevezünk minden olyan hirdetést, amely az adott oldalt megelőzi - tehát előbb jelenik meg a reklám, mint az oldal nyitólapja -, vagy két oldal közötti átjárást megszakít. Általában egy előugró ablak vagy akár teljes képernyős hirdetés, amelyről továbblépni csak akkor lehet, ha a reklámban beállított megjelenési idő letelt, vagy a reklám alatt elhelyezett "tovább" gombra kattint a látogató.

Rendkívül hatékony eszköz, mivel hirtelen szakítja meg a folyamatot, és olyan helyzetet teremt, amelyben a hirdetés megtekintése szinte elkerülhetetlen.


2. Képes ajánló

Kép, rövid kattintható link és szöveg kombinációja. Figyelemfelkeltő megjelenés, amely az Infinety Online Kft. egyedi kialakítású terméke.

Költséghatékony és egyszerű megoldás lehet a kis- és középvállalkozások számára. Mérete és formája miatt beleolvad a szerkesztett tartalomba. A felhasználók széles körét lehet elérni vele, ortfóliónk valamennyi oldalán álló vagy fekvő sztenderd formátumban jelenhet meg. A reklámot lekattintva a hirdető weboldalára jut a felhasználó.


3. PR-cikk

Szöveges és képi elemeket tartalmazó reklámcélú cikk, ami az adott portálon, témának megfelelő környezetben jelenik meg. A szerkesztőségi tartalmakhoz hasonló vagy azokkal megegyező tördelésű tipográfiájú hirdetés, a hirdetői üzenet közvetítésére, a termék vagy szolgáltatás bővebb bemutatására nyílik hatékony lehetőség.

Mivel a rovat tematikájába illeszkedik, ezért garantáltan a téma iránt affinis célcsoport olvassa. Alacsony előállítási költsége miatt rendkívül költséghatékony megjelenési lehetőség.


4. Szponzoráció

A hirdető egy-egy téma szakértőjeként jelenik meg a szerkesztőségi tartalmat képi és szöveges elemekkel támogatva. A szponzoráló fél folyamatosan jelen van a profiljához tartalmilag legközelebb álló weboldalon, rovaton. Saját arculatára formálja az adott oldal design bizonyos elemeit (fejléc, lábléc, fix banner). Elsősorban márkakommunikáció céljára alkalmas hirdetési forma.

A szponzoráció látogatottságát támogató megjelenésekkel (banner, szöveges link, képes ajánló) biztosítjuk. Ezen elemekre kattintva a látogató eljut a szponzorált felületre. Figyelemfelkeltő, látványos és abszolút releváns hirdetési formátum.

Hirdetési megoldásaink részletes leírása letölthető weboldalunkról.