Az együttműködés célja a Libri.hu látogatottságának, közönségének, kereskedelmi pozíciónak illetve az Infinety portfólió 2,5 millió fős elérésének kihasználása a bankártyás fizetés növelése érdekében.
A látványos megjelenések, a vonzó kereskedelmi ajánlat és a rendkívül széles körű kommunikáció nagy érdeklődést eredményezett.
A kommunikációs célokat, a bankkártyás fizetés arányának és volumenének
javítását a következő elemek
biztosították:
- Látványos szponzorációs megjelenések
a Libri.hu és Könyvkolónia.hu – oldalakon
- A Libri.hu által biztosított kereskedelmi kedvezmények
a bankkártyás fizetés esetére
- Intenzív display kampány és megjelenések az
Infinety portfólió célcsoport szerint affinis oldalain
- PR cikkek a az Infinety portfólió oldalain
A kampány látványos képi világa és pontos célzása az átlagot jóval meghaladó letöltés számot és kattintási arányt eredményezett.
A kampány a bankkártyás fizetés növekedésének arányban és volumenében kiemelkedő eredményeket hozott.
A látványos megjelenéseken az Infinety a Mastercarddal, a Librivel és a Markweb reklámügynökséggel dolgozott együtt.
További információ elérhető kollégáinknál a sales@infinety.hu címen.