Sikeres nyereményjáték I. - Swiss Air


Az ügyfélszerzés és adatbázis építés, lead gyűjtés egyik leghatékonyabb hirdetési és kommunikációs megoldása a nyereményjáték

Egy pontosan megtervezett nyereményjáték keretében egyszerre lehet elérni a kommunikáció márkaismertség növekedési céljait illetve a szükséges mennyiségű látogatót, regisztrációt, adatbázist.

A nyereményjáték fő célja: az adatbázis építés, lead gyűjtés és konkrét vásárlásra ösztönzés, termék értékesítés. Mérhető és költséghatékony megoldás, melynek segítségével nagyon gyorsan elérhető célközönség azonosítása. 


Az Infinety a Swiss Air számára egy nagyon izgalmas nyereményjátékot szervezett, amelynek második fordulója is hamarosan elérhető lesz.

A  kreatív munka elkészítése, a teljes rendszer és micro-site fejlesztése, üzemeltetése és a játék lebonyolítása is az Infinety feladata volt. A nyereményjáték az Infinety által üzemeltetett weboldalon volt és elérhető. 
  
Eszközök:

•    Micro site, landing page – regisztrációs felület

•    Értékes és vonzó nyeremények

•    Display hirdetési felületek

•    Pr kommunikációs cikkek

•    2,5 millió főt elérő portfólión több platformon történő megjelenés

A játék céljainak eléréséhez a széles körű kommunikációt az Infinety több mint 2, 5 millió egyedi látogatót
elérő portfóliója biztosította.  

A kommunikáció meggyőző képi világa, a remek ajánlat és a széles elérésű portfólió révén a játék jelentős regisztráció számot és adatbázist eredményezett!

A sikeres kampány megvalósításában az Infinety partnerei a Médialógus és a Markweb ügynökségek voltak.

További információ elérhető kollégáinknál a sales@infinety.hu címen.