Az ügyfélszerzés és adatbázis építés, lead gyűjtés egyik leghatékonyabb hirdetési és kommunikációs megoldása a nyereményjáték.
Egy pontosan megtervezett nyereményjáték keretében egyszerre lehet elérni a kommunikáció márkaismertség növekedési céljait illetve a szükséges mennyiségű látogatót, regisztrációt, adatbázist.
A nyereményjáték fő célja: az adatbázis építés, lead gyűjtés és konkrét vásárlásra ösztönzés, termék értékesítés. Mérhető és költséghatékony megoldás, melynek segítségével nagyon gyorsan elérhető célközönség azonosítása.
Az Infinety a Swiss Air számára egy nagyon izgalmas nyereményjátékot szervezett, amelynek második fordulója is hamarosan elérhető lesz.
A kreatív munka elkészítése, a teljes rendszer és micro-site fejlesztése, üzemeltetése és a játék lebonyolítása is az Infinety feladata volt. A nyereményjáték az Infinety által üzemeltetett weboldalon volt és elérhető.
Eszközök:
• Micro site, landing page – regisztrációs felület
• Micro site, landing page – regisztrációs felület
• Értékes és vonzó nyeremények
• Display hirdetési felületek
• Pr kommunikációs cikkek
• 2,5 millió főt elérő portfólión több platformon történő megjelenés
A játék céljainak eléréséhez a széles körű kommunikációt az Infinety több mint 2, 5 millió egyedi látogatót
elérő portfóliója biztosította.
elérő portfóliója biztosította.
A kommunikáció meggyőző képi világa, a remek ajánlat és a széles elérésű portfólió révén a játék jelentős regisztráció számot és adatbázist eredményezett!
A sikeres kampány megvalósításában az Infinety partnerei a Médialógus és a Markweb ügynökségek voltak.
További információ elérhető kollégáinknál a sales@infinety.hu címen.
A sikeres kampány megvalósításában az Infinety partnerei a Médialógus és a Markweb ügynökségek voltak.
További információ elérhető kollégáinknál a sales@infinety.hu címen.