A szponzoráció és display megjelenés együttes használata kiemelkedő hatékonyságot és eredményeket tud biztosítani. A Toyota szponzoráció és display kampány ennek egy sikeres példája.
A kapu alakú szponzorációs megjelenés kitűnően illeszkedett az oldal arculatához.
Az egyedi szponzorációs megoldás megkerülhetetlenül volt jelen az oldalon és ezáltal elérte a kívánt célcsoport.
A látványos szponzoráción túl az Infinety közel 3 millió* egyedi látogatót elérő portfólióján, tudatosan, célcsoport szerint megtervezett display kampány biztosította a szükséges kontaktus számot.
A koncepció és eredmény a PGM csoport munkáját dicséri.
További információ elérhető kollégáinknál a sales@infinety.hu címen.
*Forrás: gemius/Ipsos Audience
A koncepció és eredmény a PGM csoport munkáját dicséri.
További információ elérhető kollégáinknál a sales@infinety.hu címen.
*Forrás: gemius/Ipsos Audience