Az egyik legizgalmasabb 1% -os kampány


Nem egyszerű ! - A Magyar Református Egyház 2011-es adó 1% - os kampányának célja a felajánlások mennyiségének növelése mellett az is volt, hogy bemutassa az egyház egy új oldalát a közönségnek. Provokatív és figyelmet megragadó üzenetének célba juttatásához magas minőségű rövidfilmet készített és nagy volumenű online kampányt indított.

Ügyfél: Magyar Református Egyház
Kampány: 1%-os kampány
Cél: Adófelajánlás ösztönzés
Célcsoport: Önálló adóbevallással rendelkezők

Az online kampánynak az egyik fontos pillére a Libri.hu szponzorációja volt, melynek során a könyváruház címoldala figyelemfelkeltő megjelenésekkel lett átalakítva.


A szponzorációs megjelenéssel egy időben nagy volumenű tematika és célcsoport szerint megtervezett display kampány is indult ugyanebben a fiatalos hangnemben az Infinety portfólió közel 30 weboldalán.


Amennyiben további információra lenne szüksége, úgy kollégáink az alábbi elérhetőségen állnak szíves rendelkezésére: sales@infinety.hu.