A Pick kampányával legújabb, Jamie Oliverrel népszerűsített nyereményjátékát kívánta bemutatni a nagyközönségnek. Az izgalmas és kivételesen kirívó megjelenések között számos „layer” hirdetés is helyet kapott, melyek könnyen megragadták az olvasók figyelmét.
Ügyfél: Pick Szeged
Kampány: Jamie Oliver nyereményjáték
Cél: Széles körben ismertetni a nyereményjátékot
Célcsoport: Nők
Természetesen, a kampány sikeréhez az ügyesen kialakított display megjelenések is hozzájárultak,
melyek tovább növelték a széles elérést is.
A jól megtervezett kreatívok és az ötletes elhelyezések fontosságát bizonyítja a kivételesen magas átkattintási arány, ami közel 2% - os volt!
A jól megtervezett kreatívok és az ötletes elhelyezések fontosságát bizonyítja a kivételesen magas átkattintási arány, ami közel 2% - os volt!
A kreatív megjelenéseken a Cafe médiaügynökséggel dolgozhattunk együtt.
Amennyiben kommunikációs céljaihoz további információkra van szüksége, úgy kérjük keressen bennünket bizalommal alábbi elérhetőségünkön: sales@infinety.hu