Súlycsökkentés természetes módon - Branded Content


A Cefamagar látványos szponzorációja során  a megrendelőnek a célja az volt, hogy a termék részletes bemutatásával kitűnjön a tavaszi fogyókúrás szerek áradatából, továbbá, hogy eloszlassa a legtöbbször felmerülő tévhiteket és kételyeket.

Ügyfél: Cross Conect
Kampány: Cefamadar és Cefamagar termékek bemutatása
Cél: A termék célcsoportjának hatékony elérése
Célcsoport: 18-39 éves nők

A természetes alapanyagú fogyasztószer kampányának alapköveként a Női Portál izgalmas „Hónap témája” szponzorációja lett kiválasztva. Ennek során külön alrovat lett kialakítva, melyben a termék részletes ismertetése és a témáról szóló cikkek mellett az egész rovat megkapta a Cafamagar jellegzetes, élénk színekből álló design-át


A hatékonyság maximalizálása érdekében az eszközök az alábbiak voltak:
  • teljes rovatszponzoráció
  • önálló saját tartalomgyártás
  • kattintás alapú támogató display kampány
  • PR-cikkek a portfólió célcsoport szerint affinis oldalain
A kampány átlagon felüli átkattintási arányt hozott, ami nem csoda, hiszen rendkívül szembetűnőre és figyelemfelkeltőre sikerült:

A komplex kampányon az Mec Interaction médiaügynökséggel dolgozhattunk együtt.

Amennyiben kommunikációs céljaihoz további információkra van szüksége, úgy kérjük keressen bennünket bizalommal alábbi elérhetőségünkön: sales@infinety.hu