A Cefamagar látványos szponzorációja során a megrendelőnek a célja az volt, hogy a termék részletes bemutatásával kitűnjön a tavaszi fogyókúrás szerek áradatából, továbbá, hogy eloszlassa a legtöbbször felmerülő tévhiteket és kételyeket.
Ügyfél: Cross Conect
Kampány: Cefamadar és Cefamagar termékek bemutatása
Cél: A termék célcsoportjának hatékony elérése
Célcsoport: 18-39 éves nők
A természetes alapanyagú fogyasztószer kampányának alapköveként a Női Portál izgalmas „Hónap témája” szponzorációja lett kiválasztva. Ennek során külön alrovat lett kialakítva, melyben a termék részletes ismertetése és a témáról szóló cikkek mellett az egész rovat megkapta a Cafamagar jellegzetes, élénk színekből álló design-át
A hatékonyság maximalizálása érdekében az eszközök az alábbiak voltak:
- teljes rovatszponzoráció
- önálló saját tartalomgyártás
- kattintás alapú támogató display kampány
- PR-cikkek a portfólió célcsoport szerint affinis oldalain
A kampány átlagon felüli átkattintási arányt hozott, ami nem csoda, hiszen rendkívül szembetűnőre és figyelemfelkeltőre sikerült:
A komplex kampányon az Mec Interaction médiaügynökséggel dolgozhattunk együtt.
Amennyiben kommunikációs céljaihoz további információkra van szüksége,
úgy kérjük keressen bennünket bizalommal alábbi elérhetőségünkön: sales@infinety.hu