A Mastercard idén is a Librit választotta. A tavalyi év egyik legizgalmasabb és hatékonyabb kampánya a Mastercard és a Libri együttműködése volt. A nagy sikerre való tekintettel, idén újra az Infinety portfóliót, annak egyik zászlóshajóját, a Libri.hu-t, valamint a Markweb reklámügynökséget választotta a nagynevű ügyfél.
Ügyfél: Mastercard
Kampány: Libri
Cél: Bankkártyás fizetések növelése
Eszköz: Szponzoráció, Pr cikk, célcsoport alapú display kampány
A cél ugyanaz volt, mint legutóbb: növelni a bankkártyás fizetések sűrűségét, ezért ingyen házhoz szállítást nyújtani, amikor valaki Mastercard bankkártyával fizet az online könyváruházban. A Libri és a Litera.hu oldala ismét igényes és kreatív módon lett átalakítva, ráadásul a promóció külön aloldalt is kapott.
A kampány nagy mennyiségű, szofisztikált display megjelenésekkel is meg volt erősítve. Az Infinety portfólió sokat fejlődött a legutóbbi kereskedelmi együttműködés óta, már több mint 3 millió* ember látogatja oldalainkat, melyek folyamatos technikai és minőségbeli fejlődésen mennek keresztül.
Teljes portfóliónkon, mely körülbelül 65 oldalt foglal magába, több hullámban is futottak a hagyományos formátumú, banneres hirdetések.
Amennyiben további információra lenne szüksége, úgy kollégáink az alábbi elérhetőségen állnak szíves rendelkezésére: sales@infinety.hu.
*forrás: Gemius Audience 2011