Szinkronbanner és kulcsszótargetálás

A Fiat a tőle megszokott professzionális médiatervezés és kiemelt vizuális minőség mellett élt a kulcsszó targetálás lehetőségével. Hitelcsere kampányával a program részleteinek minél pontosabb eljuttatását célozta meg autóvásárlást tervező potenciális ügyfelei elérése érdekében.

A megrendelő garantálta magának kampánya sikerességét, amikor igénybe vette az Infinety portfólió modern lehetőségeit.

Ügyfél: Fiat
Kampány: Hitelcsere program
Cél: A potenciális vevők pontos megcélzása 

Kreatív téren a kifejezetten hatékony szinkronbanner hirdetést választotta, melynek során minden alkalommal két különböző banner jelent meg az oldalakon melyek egymásra utaltak. 


Targetálási megoldásaink széles palettatájából az URL, Referrer, Query és kulcsszó alapú megoldásokat alkalmaztuk. Alábbi képünkön láthatják az „új autó” szavakra való keresés eredményeképpen megjelenő szinkronbannereket.


Mindennek eredményeképpen bőven átlag feletti átkattintási arányt produkált a kampány, mely bizonyította targetálási lehetőségeink hatékonyságát és ezzel az ilyen típusú kampányok létjogosultságát.

Amennyiben további információra lenne szüksége, úgy kollégáink az alábbi elérhetőségen állnak szíves rendelkezésére: sales@infinety.hu.