A 2011-ben 25 éves Citibank a 0 Ft-os bankszámlákkal elérhető
szolgáltatásainak bővítésekor olyan kampányt kívánt indítani, mellyel
nem csak eléri, de hatékonyan meg is szólítja potenciális ügyfeleit.
Ügyfél: Citibank
Kampány: Citibank 0 Ft-os hitel promóció
Cél: Az új hitellehetőségek népszerűsítése és edukáció
Az Infinety portfólió retargeting lehetősége tökéletes választás volt e cél elérésének biztosítására.
Válogatott oldalakon, két fázisban futott a kampány, mely először összegyűjtötte az érdeklődőket, majd újra megcélozta őket, nagy volumenű, kreatív bannerek felhasználásával.
Cél: Az új hitellehetőségek népszerűsítése és edukáció
Az Infinety portfólió retargeting lehetősége tökéletes választás volt e cél elérésének biztosítására.
Válogatott oldalakon, két fázisban futott a kampány, mely először összegyűjtötte az érdeklődőket, majd újra megcélozta őket, nagy volumenű, kreatív bannerek felhasználásával.
A kampány hatékonyságát PR-cikkekkel is érdemes támogatni.
Amennyiben további információra lenne szüksége, úgy kollégáink az alábbi elérhetőségen állnak szíves rendelkezésére: sales@infinety.hu.