Az ING Biztosító 2011-es marketing kommunikációjában kiemelt helyett
kapott nyugdíjpénztár szolgáltatásának és társadalmi szerepvállalásának
széles körű promotálása.
A célok elérésére az ügyfél az Infinety portfólión is tökéletes eszközöket találhatott.
Ügyfél: ING
Kampány: Az én számom
Célcsoport: 25-54 év közötti, AB státuszú városi lakosok
Kampány: Az én számom
Célcsoport: 25-54 év közötti, AB státuszú városi lakosok
A célzott elérést biztosító site mixen futó bannerek mellett látványos, mozgó video layerek voltak láthatóak több oldalunkon, melyek az ING ötletes nyugdíj kalkulátor oldalára vitték az érdeklődőket. Alább látható videónk is a megjelenésről!
Ebben a nagyon szép kreatívokkal futó kampányban is bebizonyosodott, hogy a reális áron elérhető egyedi, kreatív layeres megjelenések kiemelkedő teljesítményt tudnak produkálni, hiszen átkattintási arányuk átlag felett teljesítenek.
Amennyiben további információra lenne szüksége, úgy kollégáink az alábbi elérhetőségen állnak szíves rendelkezésére: sales@infinety.hu.