Szép és hatékony – ING kampány


 Az ING Biztosító 2011-es marketing kommunikációjában kiemelt helyett kapott nyugdíjpénztár szolgáltatásának és társadalmi szerepvállalásának széles körű promotálása.

A célok elérésére az ügyfél az Infinety portfólión is tökéletes eszközöket találhatott.

Ügyfél: ING
Kampány: Az én számom
Célcsoport: 25-54 év közötti, AB státuszú városi lakosok

A célzott elérést biztosító site mixen futó bannerek mellett látványos, mozgó video layerek voltak láthatóak több oldalunkon, melyek az ING ötletes nyugdíj kalkulátor oldalára vitték az érdeklődőket. Alább látható videónk is a megjelenésről!

video
 
Ebben a nagyon szép kreatívokkal futó kampányban is bebizonyosodott, hogy a reális áron elérhető  egyedi, kreatív layeres megjelenések kiemelkedő teljesítményt tudnak produkálni, hiszen átkattintási arányuk átlag felett teljesítenek.


Amennyiben további információra lenne szüksége, úgy kollégáink az alábbi elérhetőségen állnak szíves rendelkezésére: sales@infinety.hu.