Az integrált kommunikáció kitűnő példája - J&J


A Johnson & Johnson kontaktlencsékkel foglalkozó, Vision Care ágának nagyszabású kampánya azzal a céllal indult, hogy hatékonyan célközönsége emlékezetébe vésse termékei legfontosabb jellemzőit és vásárlásra ösztönözzön.
A cél eléréséhez az Infinety által nyújtott, teljes körű kommunikációs szolgáltatást és kampány lehetőségét vette igénybe.

Ügyfél: Johnson & Johnson Vision Care
Kampány: Acuvue© kontaktlencse kampány
Cél: Termékismertetés
Célcsoport: 15-39 év közöttiek

Microsite
Először egy speciális, promóciós céllal tervezett oldal kialakításával bízta meg az ügyfél az Infinety-t. Az eredmény egy látványos, mégis könnyen érthető, információkban gazdag microsite lett.



Az oldal az alábbi linken megtekinthető.

Diplay kampány és E-dm megoldás
A kreatív munka itt nem ért véget, hiszen az Infinety portfólió válogatott oldalain nagy volumenű display kampány is megkezdődött. Továbbá az Infinety E-dm adatbázisaira több esetben kiküldésre kerülő eDM levél  is biztosította a célcsoport elérését.

Pr cikkek
A kampány további szakaszaiban az Infinety több oldalán is  PR-cikkek készültek és jelentek meg a kampány további támogatása érdekében.


A kampány tökéletes példája az Infinety integrált kommunikációs megoldásának, mely sokrétű megjelenési formáival biztosítja, hogy a lehető leghatékonyabban érjük el és bírjuk vásárlásra célközönségünket!

A munka során az Infinety a Markweb reklámügynökséggel dolgozott együtt.

Amennyiben további információra lenne szüksége, úgy kollégáink az alábbi elérhetőségen állnak szíves rendelkezésére: sales@infinety.hu.