Hirdetőink az Infinety online portfólióján változatos targetálási beállításokkal érhetik el a célcsoportjukat és növelhetik kommunikációjuk hatékonyságát, fogyasztóik vásárlási hajlandóságát.
A targetálási megoldások célja a célcsoport pontos elérése és ezáltal a kampányok hatékonyságának jelentős növelése. A targetálási megoldásaink több szempont alapján csoportosíthatóak:
Tartalom alapú targetálás
A tartalom alapú targetálás esetében a célzás alapja a weboldalak tartalmi jellemzőihez, tematikájához kapcsolódik, és a tartalomfogyasztás alapján tesz különbséget a látogatók között. A tartalom szerinti targetálások során a forrásoldal, az URL címek, a kulcsszavak és a keresőoldalak találati listái alapján tudunk célozni.
Technológiai targetálás
A célzás a látogató gépének technológiai tulajdonságai (böngésző, képernyőbeállítások, gépen található bővítmények) mentén történik.
A célzás a látogató gépének technológiai tulajdonságai (böngésző, képernyőbeállítások, gépen található bővítmények) mentén történik.
A hirdetés földrajzi helyekre targetálható. A célzás az internetező IP címe alapján történik, emiatt csak azokon a helyeken pontos , ahol tudatosan lettek az IP címek szétosztva. A földrajzi targetálással a hirdetések megjelenítése célozható országra, régióra, városra, szélesség és hosszúsági fokokra.
Időszak alapján történő célzás
Időszak alapján történő célzás
Ebben az esetben meghatározhatjuk, mely időszakokban fusson, vagy ne fusson a kampány. Ilyen időszak lehet a napok, illetve napon belüli időszakok órára bontva.
Célcsoport alapú targetálás
A célcsoport alapú targetálás esetében a Szonda Ipsos-Gemius kutatási adatok alapján a vonatkozó affinitási jellemzők szerint célozzuk a hirdetések megjelenéseit. Információ igénye a hirdető célcsoportjának pontos meghatározása.
Retargeting kampányok
Cél a már egyszer érdeklődő, a hirdető oldalán már járó ügyfél visszahívása a hirdető oldalára. A kampány két szakaszból áll, először azonosítjuk, majd a második szakaszban egy második üzenettel újra elérjük őket a célcsoportot.
1. szakasz - Adatgyűjtés
A retargeting kampányok első szakaszában bizonyos szempontok szerint adatokat gyűjtünk a látogató viselkedéséről, ez lehet egy weboldal megtekintése, vagy vásárlói kosár aktivitás a weboldalon. Az adserver az adatgyűjtő szakaszban regisztrálja a megadott szempontok alapján viselkedő látogatókat.
2. szakasz - Retargetálás
A kampány második, retargeting szakaszában az első szakasz adatai alapján kialakított adatbázisban szereplő látogatókat szeretnénk elérni újra, egy második üzenettel.
A retargeting információ igénye:
- az adatgyűjtési szempontok meghatározása
- mérőpontok beengedése és befűzése a hirdető oldalára, amellyel az adatgyűjtési szempontok szerint adatbázist építünk az érdeklődőkből
- a retargeting szakaszhoz új kreatív és ajánlat, amivel a korábbi érdeklődőket újra elakarjuk érni
Amennyiben további információra lenne szüksége, úgy alábbi elérhetőségünkön állunk szíves rendelkezésére: sales@infinety.hu.