Mobil Rich Media megjelenések az Infinetynél

Az IAB külön projektben foglalkozik a mobilalkalmazások Rich Media hirdetésekre való felkészítésével és egységesítésével. Ezt a területet fogja össze az MRAID (Mobile Rich Media Ad Interface Definitions) projekt, azaz a mobil rich media hirdetési felület fogalmaival foglalkozik. Az ajánlásban   technikai irányelvek és leírások is szerepelnek, amelyek alkalmazásával a különböző app-okban való hirdetés gyorsabb és egyszerűbb folyamat.

Az IAB projekt célja, hogy egy közös API-t (alkalmazásprogramozási felület) alakítanak ki Rich Media hirdetések mobilapp-okban való futtatására.

Meghatározták és összefoglalták azokat az utasításokat HTLM5 és JavaScript alapokon, amelyek segítségével a Rich Media hirdetések fejlesztői meg tudják mondani, hogy a hirdetés hogyan viselkedjen azokban az alkalmazásokban, amelyekben futnia kell.

Az Infinety portfólióban a mobil megjelenésekben a Full page flex display az Interstitial mobil megfelelője, amely a lekért oldal előtt jelenik meg. A hirdetés a készülék álló és fekvő állapotához is igazodik és mindkét esetben középre pozicionálva jelenik meg.

Ez alapján a mobil eszközökre többféle méretet kell készíteni, ugyanabból a kreatívból, hogy minden eszközön megfelelően működjön.

Az alábbi méretekben elérhető:

480x480 - melyben a tartalom mérete 320x320
800x800 - melyben a tartalom mérete 480x480
1280x1280 - melyben a tartalom mérete 640x640 
2048x2048 - melyben a tartalom mérete 1536x1536

A kinyíló mozgó, stb. Rich Media bannerek egy un. bázis kreatívból és egy mobil full page flex bannerből állnak. A kreatívok követelményei a következők:


Az Adhesion banner működése szerint egy érintéssel nyitható ki, majd az eltávolító gombbal tűnik el a teljes oldalas hirdetés, és a felhasználó visszakerül az eredeti oldalra. A bázis kreatívon is megtalálható egy eltávolító gomb, így a kinyitás előtt is eltüntethető a hirdetés.


A Pull banner bázis kreatívját egy függőleges ujjvonással vagy beállítás szerint érintéssel nyithatja ki, majd megjelenik a teljes oldalas kreatív.  A hirdetés egészét is eltávolíthatja a felhasználó, ha a bezáró gombra kattint, amely megtalálható a bázis kreatív és a teljes oldalas kreatív megjelenésekor is.


A Slider bázis kreatívját -egy vízszintes ujjvonással (jobbról balra) vagy beállítás szerint érintéssel- nyithatja ki, és ekkor megjelenik a teljes oldalas hirdetés. A hirdetés egészét is eltávolíthatja a felhasználó, ha a bezáró gombra kattint, amely megtalálható a bázis kreatív és a teljes oldalas kreatív megjelenésekor is. A nyitó bázis kreatívot a képernyő aljához és tetejéhez is igazíthatja, a záró bázis kreatív is ennek megfelelően fog igazodni. A teljes oldalas kreatív pedig jobbról balra úszik be, és a bezárásakor balról jobbra tűnik el.


Az Infinety folyamatosan bővíti kreatív hirdetési megoldásainak tárházát, hogy mindenki a kommunikációjához leginkább illeszkedő banner méretét használhassa. További információért kérjük keresse munkatársainkat a sales@infinety.hu e-mail címen, ahol készséggel állunk rendelkezésére.