Az IAB külön projektben foglalkozik a mobilalkalmazások Rich Media hirdetésekre való felkészítésével és egységesítésével. Ezt a területet fogja össze az MRAID (Mobile Rich Media Ad Interface Definitions) projekt, azaz a mobil rich media hirdetési felület fogalmaival foglalkozik. Az ajánlásban technikai irányelvek és leírások is szerepelnek, amelyek alkalmazásával a különböző app-okban való hirdetés gyorsabb és egyszerűbb folyamat.
Az IAB projekt célja, hogy egy közös API-t (alkalmazásprogramozási felület) alakítanak ki Rich Media hirdetések mobilapp-okban való futtatására.
Meghatározták és összefoglalták azokat az utasításokat HTLM5 és JavaScript alapokon, amelyek segítségével a Rich Media hirdetések fejlesztői meg tudják mondani, hogy a hirdetés hogyan viselkedjen azokban az alkalmazásokban, amelyekben futnia kell.
Az Infinety portfólióban a mobil megjelenésekben a Full page flex display az Interstitial mobil megfelelője, amely a lekért oldal előtt jelenik meg. A hirdetés a készülék álló és fekvő állapotához is igazodik és mindkét esetben középre pozicionálva jelenik meg.
Ez alapján a mobil eszközökre többféle méretet kell készíteni, ugyanabból a kreatívból, hogy minden eszközön megfelelően működjön.
Az alábbi méretekben elérhető:
480x480 - melyben a tartalom mérete 320x320
800x800 - melyben a tartalom mérete 480x480
1280x1280 - melyben a tartalom mérete 640x640
2048x2048 - melyben a tartalom mérete 1536x1536
A kinyíló mozgó, stb. Rich Media bannerek egy un. bázis kreatívból és egy mobil full page flex bannerből állnak. A kreatívok követelményei a következők:
Az Adhesion banner működése szerint egy érintéssel nyitható ki, majd az eltávolító gombbal tűnik el a teljes oldalas hirdetés, és a felhasználó visszakerül az eredeti oldalra. A bázis kreatívon is megtalálható egy eltávolító gomb, így a kinyitás előtt is eltüntethető a hirdetés.
A Pull banner bázis kreatívját egy függőleges ujjvonással vagy beállítás szerint érintéssel nyithatja ki, majd megjelenik a teljes oldalas kreatív. A hirdetés egészét is eltávolíthatja a felhasználó, ha a bezáró gombra kattint, amely megtalálható a bázis kreatív és a teljes oldalas kreatív megjelenésekor is.
A Slider bázis kreatívját -egy vízszintes ujjvonással (jobbról balra) vagy beállítás szerint érintéssel- nyithatja ki, és ekkor megjelenik a teljes oldalas hirdetés. A hirdetés egészét is eltávolíthatja a felhasználó, ha a bezáró gombra kattint, amely megtalálható a bázis kreatív és a teljes oldalas kreatív megjelenésekor is. A nyitó bázis kreatívot a képernyő aljához és tetejéhez is igazíthatja, a záró bázis kreatív is ennek megfelelően fog igazodni. A teljes oldalas kreatív pedig jobbról balra úszik be, és a bezárásakor balról jobbra tűnik el.
Az Infinety folyamatosan bővíti kreatív hirdetési megoldásainak
tárházát, hogy mindenki a kommunikációjához leginkább illeszkedő banner
méretét használhassa. További információért kérjük keresse
munkatársainkat a sales@infinety.hu e-mail címen, ahol készséggel állunk rendelkezésére.