Háromból két főbevásárló az Infinety portfólióján!


Az Infinety több mint 130 weboldalt tartalmazó portfóliója havi 1,9 millió főbevásárlót képes megszólítani, amely a célcsoport közel 2/3-át jelenti. Ezzel a teljesítménnyel az Infinety portfóliója a magyar digitális piacon stabilan a TOP 3 legnagyobb elérésű hálózat közé tartozik.


A főbevásárlók célcsoportja kiemelt fogyasztói réteg a legtöbb hirdető számára, hiszen a háztartást érintő mindennapi kiadások nagy részéről ők döntenek. A célcsoportban portfóliónk kiemelkedő teljesítményt nyújt. A weboldalainkat böngésző főbevásárlók átlagosan 44 oldalletöltést végeznek és 54 percet töltenek el portfóliónkon, így egy látogató akár többször is megszólítható az Infinety segítségével.

Érdekesség, hogy a sztereotípiákat megcáfolva, az interneteléréssel rendelkező háztartások harmadában a bevásárlásokért férfiak felelnek. Az Infinety portfólióján a főbevásárlók 36%-a, közel 700 ezer látogató férfi.


    További információ elérhető kollégáinknál a sales@infinety.hu címen.

    *Forrás: Gemius Explorer, 2015