Legszebb szponzorációink 2.



Korábbi postunkban bemutattunk néhány látványosabb szponzorációt és megjelenést az Infinety portfóliójából. Számos témakörben, több különböző oldalon történt megjelenést sorakoztattunk fel, de korántsem az összeset. Ezért ezúttal folytatjuk megkezdett sorozatunkat. Nem lehet eléggé hangsúlyozni, hogy mekkora szerepe van 1-1 látványos megoldásnak a márkaérték és márkaismertség erősítésében. 


 A szponzoráció nagy mérete jóval több kreatív felületet kínál, mint egy hétköznapi banner, ezért látványosabb és informatívabb is tud lenni egyszerre. A szokatlan háttér vagy kreatív megjelenés pedig interakcióra vagy legalábbis kattintásra ösztönzi a látogatót, ezzel is erősítve a hatékonyságot. De köztudott, hogy 1 kép többet mond 1000 szónál, így hagyjuk, hogy a szponzorációk magukért beszéljenek.

A Nokia a zenebarátokat szólította meg a Zeneszoveg.hu-n, hiszen hol máshol lehetne jobban elérni a muzsikát kedvelő fiatalokat, mint Magyarország legnagyobb dalszöveg gyűjteményén.


A focirajongók és a labdarúgós játékok megszállottjai a Fifahungary.hu oldalán találkozhattak a legújabb Fifa 12 játékkal a Gameshop megbízásából. Ennél affinisebb közönséget kívánni sem lehet.


A környezettudatos olvasókat az Alternativenergia.hu-n keresztül érte el az ELMŰ. Az Ullmann Mónika színésznő nevével fémjelzett kampány a megújuló energia felhasználását ajánlotta az oldal affinis közönségének.


A leendő anyukákról és babájukról sem feledkeztünk el, a Bayer Elevit termékét ajánlotta figyelmükbe a Babafalva.hu terhesség rovata.


A Peugeot a Szinhaz.hu kultúrára éhes közönségét célozta meg az 508-as szériával. Hiszen maga az autó formaterve is művészi.


Az Árkád Győr a születésnapja után a karácsonyhoz is az Infinety portfólió kultúra csomagjából válogatott oldalakat, melyek közül a Szinhaz.hu és a Zeneszoveg.hu is szerephez jutott.


A Cib Bank továbbra is a Libri.hu oldalát választja, ha értelmiségi közönséget kíván elérni. A karácsonyi hangulat és a magas kamat jól megfér egymás mellett.


A MOL CSR (Corporate Social Responsibility) tevékenységéről a média iránt érdeklődő profi és félprofi felhasználókat tájékoztatja a Media&Marketing honlapján, az MMonline.hu-n.

 
A Duna Pláza is a Libri célközönségével azonosította saját célcsoportját. Nem véletlenül, hiszen ha a Duna Plázában van Libri üzlet, akkor a Libri.hu honlapon is legyen Duna Pláza háttér.


Az OTP a Mandiner.hu olvasóinak visz egy kis pezsgést a mindennapi hírolvasás mellé, de ezúttal nem tapéta formájában. Az oldal tetején és oldalán a két fix banner animációja egy layerben csúcsosodik ki. Ez a nyereményjáték és a kreatív megjelenés garantálja az olvasó bevonódását.


És mielőtt bárki azt hinné, hogy csak honlapokat lehet szponzorálni, álljon itt követendő példaként a Ford, aki a Libri.hu hírlevelét választotta.

A Mastercard fantasztikus minőségű alkalmazását, innovatív fizetési megoldásához hűen, magas presztízsű imázshirdetéssel népszerűsítette az IDG oldlakon.


Az Infinety portfóliójában minden hirdető megtalálhatja a témakörnek és felhasználói tulajdonságoknak megfelelő honlapot, ahol látványos és hatékony megjelenésekkel valamint reális árakkal érheti el célközönségét. A fentebbi példákból is látható, hogy minden termék vagy szolgáltatás megtalálja nálunk a potenciális vevőkörét. Ajánlatért keresse munkatársainkat az alábbi elérhetőségen: sales@infinety.hu.