Az Infinety célcsoport elérése – Több mint 1.5 millió női internetező

Az Infinety több mint 130 weboldalt tartalmazó portfóliója havi 1,6 millió női internetezőt képes megszólítani, amely a célcsoport közel 2/3-át jelenti. Ezzel az teljesítménnyel az Infinety portfóliója a magyar digitális piacon a legnagyobb elérésű hálózat a Sales House-ok között.



Ma a 15+ éves magyarországi nők 60%-a legalább hetente internetezik, derül ki a Gemius legfrissebb hazai közönségmérési adataiból. A célcsoportban versenykörnyezetünkben portfóliónk kiemelkedő teljesítményt nyújt. A weboldalainkat látogató női látogatók átlagosan 43 oldalletöltést végeznek és 46 percet töltenek el portfóliónkat böngészve, így egy látogató akár többször is megszólítható az Infinety segítségével.

A női internetezők 29%-a rendelkezik felsőfokú végzettséggel, a legalább hetente internetező férfiak körében ez az arány 20%, azaz az interneten 1000 diplomás férfire 1421 diplomás nő jut. Ehhez képest a teljes populációban – a legfrissebb népszámlálási adatok szerint - 1000 diplomás férfire 1270 diplomás nő jut.


Az Infinety elérése különösen magas a diplomás internetező nők körében: portfóliónk affinitási index erre a célcsoportra nézve 123, ami azt jelenti, hogy weboldalaink egészén a diplomás nők közönségaránya 1,23-szor nagyobb, mint az internetezők csoportján belül.

További információ elérhető kollégáinknál a sales@infinety.hu címen.

*Forrás: Gemius Explorer, 2015