Targetálási megoldások az Infinety-től

Az online kampányok sikerességének egyik alapfeltétele, hogy már a kezdetektől kellő időt fordítsunk a célcsoport pontos meghatározására. Szerencsére nem kell kompromisszumokat kötnünk, ugyanis minden releváns célcsoport elérhető, amennyiben megfelelő targetálással élünk.

Targetálások típusai:
  • Felhasználóra irányuló targetálás (pl. geo-target)
    • Megfigyelt információn alapuló (pl. képernyőméret)
    • Megadott információn alapuló (pl. felhasználó által megadott információk)
  • Külső tényező alapján a felhasználóra irányuló targetálás (pl. idő alapú targetálás)
  • Retargeting, vagyis újra-targetálás (pl. a hirdetés csak akkor jelenik meg, ha a felhasználó vásárlás, vagy regisztráció nélkül távozott az oldalról)
Milyen további előnyökkel jár a targetálás?
  • Kizárólag a célcsoportba tartozó impression-ök után szükséges fizetni, a meddőszórás így teljesen kikerülhető
  • Multiclick megoldásunk révén bármilyen szűrési feltétel definiálható, amely lehetővé teszi az igazán specifikus célzást
  • Mobil felhasználók esetén sem kell a sztenderd megoldásokra korlátozódnia
    • WURFL targetálás:
      • Operációs rendszer alapján
      • Böngésző típusa alapján
      • Eszköz típusa (mobil/tablet)
      • Egyéb modellspecifikációk alapján:
        • QWERTY
        • Felbontás
        • Kijelzőméret
Targetálási megoldásaink révén az Infinety hirdető Partnerei számára biztosít:
  • Értékesebb RU és AV elérését
  • Költséghatékonyságot
  • Összehasonlíthatóságot más médiatípusokkal
  • Tervezési szabadságot
Amennyiben bármelyik targetálási megoldásunk felkeltette érdeklődését, vagy egyéb kérdése van, kollégáink állnak szíves rendelkezésére, a sales@infinety.hu e-mail címen!