Az online kampányok sikerességének egyik alapfeltétele, hogy már a kezdetektől kellő időt fordítsunk a célcsoport pontos meghatározására. Szerencsére nem kell kompromisszumokat kötnünk, ugyanis minden releváns célcsoport elérhető, amennyiben megfelelő targetálással élünk.
Targetálások típusai:
- Felhasználóra irányuló targetálás (pl. geo-target)
- Megfigyelt információn alapuló (pl. képernyőméret)
- Megadott információn alapuló (pl. felhasználó által megadott információk)
- Külső tényező alapján a felhasználóra irányuló targetálás (pl. idő alapú targetálás)
- Retargeting, vagyis újra-targetálás (pl. a hirdetés csak akkor jelenik meg, ha a felhasználó vásárlás, vagy regisztráció nélkül távozott az oldalról)
Milyen további előnyökkel jár a targetálás?
- Kizárólag a célcsoportba tartozó impression-ök után szükséges fizetni, a meddőszórás így teljesen kikerülhető
- Multiclick megoldásunk révén bármilyen szűrési feltétel definiálható, amely lehetővé teszi az igazán specifikus célzást
- Mobil felhasználók esetén sem kell a sztenderd megoldásokra korlátozódnia
- WURFL targetálás:
- Operációs rendszer alapján
- Böngésző típusa alapján
- Eszköz típusa (mobil/tablet)
- Egyéb modellspecifikációk alapján:
- QWERTY
- Felbontás
- Kijelzőméret
- Értékesebb RU és AV elérését
- Költséghatékonyságot
- Összehasonlíthatóságot más médiatípusokkal
- Tervezési szabadságot
Amennyiben bármelyik targetálási megoldásunk felkeltette érdeklődését, vagy egyéb kérdése van, kollégáink állnak szíves rendelkezésére, a sales@infinety.hu e-mail címen!